Show simple item record

dc.contributor.advisorAlvarado Arbildo, Gilbert Roland
dc.contributor.authorMello Perez, Denis Orlando
dc.contributor.authorNaveda Tuanama, Priscylla Alejandrina
dc.date.accessioned2024-04-30T16:34:14Z
dc.date.available2024-04-30T16:34:14Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other658.812 M41 2024
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12737/10091
dc.description.abstractThe study aimed to specify the relationship between administrative management and service quality at the Municipalidad Distrital de Loreto Nauta in the year 2023. This research is descriptive-correlational, following a quantitative approach, a non-experimental design, and a cross-sectional approach. Two questionnaires were administered to 30 frequent employees of the organization. The existence of a strong optimal relational connection between the studied variables was discovered (r=0.986; p<0.005). It was concluded that there is a significant relational existence between administrative management and service quality at the Municipalidad Distrital de Loreto Nauta.en_US
dc.description.abstractEl estudio tuvo como objetivo precisar la relación entre la Gestión administrativa y la calidad de servicio en la Municipalidad Distrital de Loreto Nauta, año 2023. Dicha investigación es descriptiva-correlacional, siguió un enfoque cuantitativo, diseño no experimental y corte transversal. Se aplicaron dos cuestionarios a 30 empleado frecuentes de la empresa. Se descubrió la existencia relacional óptima fuerte entre las variables estudiadas (r=0,986; p<0,005). Se concluyó la existencia significativa relacional entre la Gestión administrativa y la calidad de servicio en la Municipalidad Distrital de Loreto Nauta.es_PE
dc.formatapplication/pdfes_PE
dc.language.isospaes_PE
dc.publisherUniversidad Nacional de la Amazonía Peruanaes_PE
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectServicios de atención al clientees_PE
dc.subjectCalidades_PE
dc.subjectAdministración públicaes_PE
dc.subjectGestiónes_PE
dc.subjectMunicipalidades_PE
dc.titleGestión administrativa y calidad de servicio en la Municipalidad Provincial de Loreto Nauta, 2023es_PE
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_PE
thesis.degree.disciplineAdministraciónes_PE
thesis.degree.grantorUniversidad Nacional de la Amazonía Peruana. Facultad de Ciencias Económicas y de Negocioses_PE
thesis.degree.nameLicenciado(a) en Administraciónes_PE
dc.subject.ocdehttps://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.02.04es_PE
renati.author.dni44194619
renati.author.dni45712567
renati.advisor.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-8593-9022
renati.advisor.dni05226218
renati.typehttps://purl.org/pe-repo/renati/type#tesises_PE
renati.discipline413016es_PE
renati.levelhttps://purl.org/pe-repo/renati/level#tituloProfesionales_PE
renati.jurorOrbe Bardales, Hugo
renati.jurorSaldaña Acosta, Omar Alain
renati.jurorRuiz Garcia, Roman Enrique
dc.publisher.countryPEes_PE


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess