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Informe Técnico de experiencia profesional "En el área coordinación interna de programación de la oficina ejecutiva de logística del gobierno regional de Loreto"
(Universidad Nacional de la Amazonía Peruana, 2022)
El presente Informe Técnico Calificado de Suficiencia Profesional, como sustento y requisito fundamental para tener el Título de Licenciado en Administración.
Este Informe Técnico Calificado de Suficiencia Profesional, ...
Gestión administrativa y su incidencia en la innovación en la empresa de lacteos "La Ternerita" - ciudad de Tarapoto, 2021
(Universidad Nacional de la Amazonía Peruana, 2022)
The research entitled "Administrative Management and its Impact on Inno-vation in the La Ternerita dairy company, city of Tarapoto 2021", whose objective is: "To determine the impact of administrative management on the ...
Calidad del servicio y satisfacción del cliente externo de Loreto Distribuciones SAC Iquitos diciembre 2020
(Universidad Nacional de la Amazonía Peruana, 2022)
The main objective of the research work Quality of Service and External Customer Satisfaction of Loreto Distributions SAC Iquitos, December 2020, was to determine the relationship between the Quality of Service and the ...
Experiencia profesional en Telefónica del Perú S.A.A - filial Iquitos
(Universidad Nacional de la Amazonía Peruana, 2022)
Telefónica del Perú, comercialmente denominada Telefónica del Perú S.A.A., es una empresa privada del rubro de las telecomunicaciones, goza de autonomía económica, financiera y administrativa, regulada y supervisada por ...
Conocimiento del uso del SIAF y el desempeño laboral en la toma de decisiones de los trabajadores de la DRA - Loreto, periodo 2020
(Universidad Nacional de la Amazonía Peruana, 2022)
This research work helps us to see how the workers of an institution demonstrate their skills at work where mistakes are often made but in the end this research is corrected, this is cataloged as the Knowledge of the use ...
Calidad de servicio y satisfacción al cliente de la Empresa Quiero Mas SAC, Iquitos 2020
(Universidad Nacional de la Amazonía Peruana, 2022)
The research work entitled Quality of Service and Customer Satisfaction of the company I want more SAC, Iquitos 2020, aims to establish the relationship that exists between the quality of service and customer satisfaction ...
El comportamiento del e-commerce en las empresas de artesanías de madera en la ciudad de Iquitos, 2020
(Universidad Nacional de la Amazonía Peruana, 2022)
The thesis, "The behavior of e-commerce in wood craft companies in the city of Iquitos, 2020". Its purpose is to study the knowledge of the artisan regarding e-commerce, from the use of web platforms, the use of the interface ...
Análisis de los gastos económicos ejecutados por la Municipalidad Provincial de Maynas, periodo 2017 - 2020
(Universidad Nacional de la Amazonía Peruana, 2022)
The economic expenses executed by the Provincial Municipality of Maynas, are necessary so that it can comply with the activities programmed in its Institutional Strategic Plan, and with it, be able to meet the needs of the ...
Los estados financieros y su relación con las herramientas de gestión del Gobierno Regional de Loreto, durante el año 2021
(Universidad Nacional de la Amazonía Peruana, 2022)
The accounting unit is linked to the function of taking measures for budget and budget control, based on a sound regulatory framework to ensure that expenses are spent in accordance with existing rules and regulations, ...
Calidad del servicio al cliente en cevichería La Malokita de la ciudad de Iquitos, año 2021
(Universidad Nacional de la Amazonía Peruana, 2022)
The present investigation had as general objective to determine the characteristics of the quality of customer service in the Cevichería La Malokita in the city of Iquitos in the year 2021. The methodology was quantitative, ...