Show simple item record

dc.contributor.advisorRuiz Vásquez, Hugo Henry
dc.contributor.authorRuiz Valles, Jhonh Kewin
dc.contributor.authorVentocilla Cotrina, Lesly Melissa
dc.date.accessioned2022-09-30T18:08:26Z
dc.date.available2022-09-30T18:08:26Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12737/8383
dc.description.abstractThe purpose of the investigation Quality of the Service and Loyalty of the Clients of the San Juan SAC trading Company of the city of Iquitos, March 2021, aims to determine the relationship between the quality of the service and the loyalty of the clients of the San Juan SAC trading company of the city of Iquitos, March 2021, it also considers as specific objectives to analyze the level of quality of service of its customers in each of its dimensions in the company San Juan SAC trading of the city of Iquitos, March 2021 and analyze the level of customer loyalty in each of its dimensions at the San Juan SAC trading company in the city of Iquitos, March 2021. The research is applied at a correlational level; The research concludes that there is a significant relationship between service quality and customer loyalty according to Spearman's Rho correlation coefficient of 0.781 and a bilateral significance of 0.000, which is less than 5% or 0.05, in the marketer San Juan SAC, march 2021.en_US
dc.description.abstractLa investigación Calidad del Servicio y Fidelización de los Clientes de la empresa Comercializadora San Juan SAC de la ciudad de Iquitos, julio 2021, tiene como propósito determinar la relación entre la calidad del servicio y la fidelización de los clientes de la empresa Comercializadora San Juan SAC de la ciudad de Iquitos, julio 2021, además considera como objetivos específicos analizar el nivel de la calidad del servicio de sus clientes en cada una de sus dimensiones en la empresa Comercializadora San Juan SAC de la ciudad de Iquitos, julio 2021 y analizar el nivel de la fidelización de clientes en cada una de sus dimensiones en la empresa Comercializadora San Juan SAC de la ciudad de Iquitos, julio 2021. La investigación es de tipo aplicada de nivel correlacional; la investigación concluye que existe una relación significativa entre la calidad de servicio y la fidelización de los clientes según el coeficiente de correlación Rho de Spearman de 0,781 y una significancia bilateral de 0,000, la cual es menor al 5% ó 0,05, en Comercializadora San Juan SAC, julio 2021.es_PE
dc.formatapplication/pdfes_PE
dc.language.isospaes_PE
dc.publisherUniversidad Nacional de la Amazonía Peruanaes_PE
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectAtención de calidades_PE
dc.subjectFidelización del clientees_PE
dc.subjectEmpresas comercialeses_PE
dc.titleCalidad de servicio y fidelización de los clientes de a empresa Comercializadora San Juan SAC de la ciudad de Iquitos, julio 2021es_PE
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_PE
thesis.degree.disciplineAdministraciónes_PE
thesis.degree.grantorUniversidad Nacional de la Amazonía Peruana. Facultad de Ciencias Económicas y de Negocioses_PE
thesis.degree.nameLicenciado(a) en Administraciónes_PE
dc.subject.ocdehttps://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.02.04es_PE
renati.author.dni71831434
renati.author.dni46857372
renati.advisor.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-0603-5354
renati.advisor.dni05282733
renati.typehttps://purl.org/pe-repo/renati/type#tesises_PE
renati.discipline413016es_PE
renati.levelhttps://purl.org/pe-repo/renati/level#tituloProfesionales_PE
renati.jurorOrbe Bardales, Hugo
renati.jurorRengifo Villacorta, Winston José
renati.jurorAguilar Ramirez, Dionicio
dc.publisher.countryPEes_PE


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess