• Login
    REPOSITORIO INSTITUCIONAL DIGITAL
    Search 
    •   DSpace Home
    • Escuela de Postgrado
    • Maestrias
    • Educación con mención en Problemas de Aprendizaje
    • Tesis
    • Search
    •   DSpace Home
    • Escuela de Postgrado
    • Maestrias
    • Educación con mención en Problemas de Aprendizaje
    • Tesis
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-3 of 3

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Método de estudio de caso como estrategia de aprendizaje para mejorar el nivel de comprensión lectora en los estudiantes del cuarto grado de primaria de la Institución Educativa Fe y Alegría n° 46 San Juan Bautista 2022 

    Vásquez Rengifo, Maira (Universidad Nacional de la Amazonía Peruana, 2023)
    The objective of the research is to determine how the case study method as a learning strategy influences the improvement of reading comprehension in fourth grade students of the Fe y Alegría Educational Institution No. ...
    Thumbnail

    Influencia del aprendizaje basado en problemas en comprensión lectora en estudiantes del sexto grado de educación primaria Institución Educativa Fe y Alegría N° 46 San Juan Bautista 2022 

    Sanchez Mundaca, Rossana Elizabeth (Universidad Nacional de la Amazonía Peruana, 2023)
    The most relevant aspects of this study are briefly presented, the main objective of which was to explain the influence of the problem-based learning method on reading comprehension in students of the sixth grade of primary ...
    Thumbnail

    Estrategias educativas de lectura para mejorar los niveles de comprensión lectora de los alumnos del 3° grado del nivel primario en la Institución Educativa Ruy Guzmán Hidalgo 2020 

    Perdomo Rodriguez, Maria Luisa (Universidad Nacional de la Amazonía Peruana, 2024)
    Improving reading comprehension via the adoption of instructional reading methods is the goal of this explanatory research with a quasi-experimental design in third graders at the primary level. An investigation on the ...

    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Enlaces de interésReglamento del Registro de Trabajos conducentes a optar Grados Académicos y Títulos profesionales en la Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaReglamento del Repositorio Institucional Digital RID-UNAPPolíticas del Repositorio Institucional Digital de la UNAPPolítica Institucional de Propiedad Intelectual, Patentes y Transferencia del conocimiento de la Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaEstrategia de Propiedad Intelectual de la Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaMedidas de Contigencia Sobre el Acceso AbiertoFormulario 1Formulario 2Etiqueta para CD

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_advisorThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_advisor

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    AuthorPerdomo Rodriguez, Maria Luisa (1)Sanchez Mundaca, Rossana Elizabeth (1)Vásquez Rengifo, Maira (1)Subject
    Comprensión lectora (3)
    Estudiante de primaria (3)https://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.03.01 (3)Estrategias de aprendizaje (2)Aprendizaje basado en problemas (1)Educación basada en competencias (1)Estrategias educativas (1)Lectura (1)... View MoreDate Issued2023 (2)2024 (1)Has File(s)Yes (3)

    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV