Show simple item record

dc.contributor.advisorGuevara Torres, Fernando
dc.contributor.authorRosales Ocampo, Celeste Sther
dc.date.accessioned2024-02-01T17:23:36Z
dc.date.available2024-02-01T17:23:36Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other370.1523 R84 2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12737/9766
dc.description.abstractThe general objective of the research was to describe the learning styles of the students of the fifth level of the professional career of Initial Education, Faculty of Education Sciences and Humanities - UNAP 2021. The type of research with which they worked was non-experimental, each one of the dimensions of the variable learning styles was described, with a Simple Descriptive design, with a population of 193 students of Initial education and a sample of 94 students of the Fifth level, the technique that was used was the survey and as an instrument the Honey-Alonso Scale of 80 items. The global result of the learning styles according to the four dimensions in students of the fifth level of the professional career of Initial Education, 84.4% (27) qualified with a high level of learning style, while 15.6 % (5) qualified with a normal level.en_US
dc.description.abstractLa investigación tuvo como objetivo general, Describir los estilos de aprendizaje de las estudiantes del quinto nivel de la carrera profesional de Educación Inicial, Facultad de Ciencias de la Educación y Humanidades – UNAP 2021. El tipo de investigación con el que se trabajo fue no experimental, se describió cada una de las dimensiones de la variable estilos de aprendizaje, con diseño Descriptivo Simple, con una población de 193 estudiantes de educación Inicial y una muestra de 94 estudiantes del Quinto nivel, la técnica que se utilizó fue la encuesta y como instrumento la Escala de Honey – Alonso de 80 ítems. Se tuvo como resultado global de los estilos de aprendizaje según las cuatro dimensiones en estudiantes del quinto nivel de la carrera profesional de Educación Inicial, el 84,4% (27) calificaron con nivel alto de estilo de aprendizaje, mientras que el 15,6% (5) calificaron con nivel normal.es_PE
dc.formatapplication/pdfes_PE
dc.language.isospaes_PE
dc.publisherUniversidad Nacional de la Amazonía Peruanaes_PE
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectAprendizajees_PE
dc.subjectEducación de la primera infanciaes_PE
dc.subjectEstudiante universitarioes_PE
dc.titleEstilos de aprendizaje en los estudiantes del quinto nivel carrera profesional de educación inicial facultad de ciencias de la educación y humanidades UNAP 2022es_PE
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_PE
thesis.degree.disciplineEducación Iniciales_PE
thesis.degree.grantorUniversidad Nacional de la Amazonía Peruana. Facultad de Ciencias de la Educación y Humanidadeses_PE
thesis.degree.nameLicenciado(a) en Educación Iniciales_PE
dc.subject.ocdehttps://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.03.01es_PE
renati.author.dni76353066
renati.advisor.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-0466-7315
renati.advisor.dni05204041
renati.typehttps://purl.org/pe-repo/renati/type#tesises_PE
renati.discipline111016es_PE
renati.levelhttps://purl.org/pe-repo/renati/level#tituloProfesionales_PE
renati.jurorVasquez Pinedo, Gladys Marlene
renati.jurorMesia Tejada, Oditta
renati.jurorParedes Isuiza, Heydi Mariel
dc.publisher.countryPEes_PE


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess