Show simple item record

dc.contributor.advisorRios del Aguila, Perlita
dc.contributor.authorIsmiño Curto, Cinthia Anita
dc.date.accessioned2024-05-31T14:33:34Z
dc.date.available2024-05-31T14:33:34Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other378.173 I82 2024
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12737/10172
dc.description.abstractThe research was carried out with the purpose of determining the level of use of virtual tools in early education students of the Faculty of Educational Sciences and Humanities of the National University of the Peruvian Amazon, Iquitos 2022. To achieve this purpose, it was based on a quantitative approach, basic type of simple descriptive scope, non-experimental cross-sectional design. It included a sample population of 97 initial education students, to whom a questionnaire was applied. It was concluded that the majority of students present a medium level in the use of virtual tools.en_US
dc.description.abstractLa investigación se realizó con la finalidad de determinar el nivel de manejo de herramientas virtuales en estudiantes de educación inicial de la Facultad de Ciencias de la Educación y Humanidades de la Universidad Nacional de la Amazonía Peruana, Iquitos 2022. Para lograr tal fin se basó en un enfoque cuantitativo, tipo básico de alcance descriptivo simple, diseño no experimental de corte transversal. Incluyó una población muestra de 97 estudiantes de educación inicial, a quienes se les aplicó un cuestionario. Se concluyó que la mayoría de los estudiantes presenta un nivel medio en el manejo de herramientas virtuales.es_PE
dc.formatapplication/pdfes_PE
dc.language.isospaes_PE
dc.publisherUniversidad Nacional de la Amazonía Peruanaes_PE
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectTecnología educacionales_PE
dc.subjectCompetencia digitales_PE
dc.subjectAlfabetización informacionales_PE
dc.subjectEstudiante universitarioes_PE
dc.subjectUniversidades públicases_PE
dc.titleManejo de herramientas virtuales en estudiantes de educación inicial de la Facultad de Ciencias de la Educación y Humanidades Universidad Nacional de la Amazonía Peruana, Iquitos 2022es_PE
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_PE
thesis.degree.disciplineEducación Iniciales_PE
thesis.degree.grantorUniversidad Nacional de la Amazonía Peruana. Facultad de Ciencias de la Educación y Humanidadeses_PE
thesis.degree.nameLicenciado(a) en Educación Iniciales_PE
dc.subject.ocdehttps://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.03.01es_PE
renati.author.dni76388271
renati.advisor.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-5752-8410
renati.advisor.dni05844736
renati.typehttps://purl.org/pe-repo/renati/type#tesises_PE
renati.discipline111016es_PE
renati.levelhttps://purl.org/pe-repo/renati/level#tituloProfesionales_PE
renati.jurorVasquez Pinedo, Gladys Merlene
renati.jurorTorrejón Mori, Pedro Emilio
renati.jurorLopez Alvarado, Linda Priscilla
dc.publisher.countryPEes_PE


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess