Calidad del servicio y fidelización de clientes en los agentes caja Maynas distrito de Iquitos julio 2022
Date
2023Author
Sanchez Jimenez, Kiara Estefany
Velasquez Velasquez, Susy Consuelo
Metadata
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The investigation Quality of Service and Customer Loyalty in the Agents of the Maynas Municipal Savings and Credit Fund of the District of Iquitos July 2022, was to determine the relationship between the quality of service and the customer loyalty of the Agents and to see the level in each of the dimensions of loyalty and service quality of the Municipal Savings and Loan Fund of Maynas, District of Iquitos July 2022. The research is correlational of applied type; the study concluded that there is a low significant relationship between service quality and customer loyalty according to the Pearson correlation coefficient of 0.209 and a bilateral significance of 0.000; This is to July 2022 La investigación Calidad de Servicio y Fidelización de los Clientes en los Agentes de la Caja Municipal de Ahorro y Crédito Maynas del Distrito de Iquitos julio 2022, fue para determinar la relación entre la calidad de servicio y la fidelización de clientes de los Agentes y ver el nivel en cada una de las dimensiones de la fidelización y de la calidad de servicio de la Caja Municipal de Ahorro y Préstamo de Maynas, Distrito de Iquitos julio 2022. La investigación es correlacional de tipo aplicada; el estudio concluyó que hay una relación significativa baja entre la calidad de servicio y la lealtad del cliente según el coeficiente de correlación Pearson de 0,209 y una significancia bilateral de 0,000; esto es a julio 2022.
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