Browsing Escuela Profesional de Administración by Author "Raygada Paredes, Stevs"
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Calidad de servicio y satisfacción al cliente de la Empresa Quiero Mas SAC, Iquitos 2020
Tambor Chota, Marilu; Vasquez Arbildo, Wendolin (Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2022)The research work entitled Quality of Service and Customer Satisfaction of the company I want more SAC, Iquitos 2020, aims to establish the relationship that exists between the quality of service and customer satisfaction ... -
Calidad del servicio y su influencia en la satisfacción del cliente en el Banco de Crédito del Perú BCP, Iquitos - 2021
Alves Milho Del Castillo, Heidi Priscila; Arevalo Soria, Leonor Teresa (Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2021)The general objective of this research work is to determine how the quality of the service influences customer satisfaction at Credit Bank of Peru BCP, Iquitos agency - 2021, the method used is Quantitative, Descriptive - ... -
Endomarketing y compromiso organizacional en la Municipalidad Provincial de Ucayali – Contamana, 2019
Armas Garcia, Vony; Flores Dominguez, Betsi Antonieta (Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2021)The general objective of this research was to determine the relationship between endomarketing and organizational commitment in the Provincial Municipality of Ucayali - Contamana, 2019. Being a study with a quantitative ... -
Estrategias de marketing mix para incrementar las ventas de la Vidreria D’Glass en la ciudad de Iquitos- 2020.
Cubas Sánchez, Cyndi Milagros; Abisrror Pérez, Miriam (Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2020)El presente trabajo de investigación tiene como objetivo general determinar la relación entre estrategias de Marketing Mix y el incremento de las ventas en vidriería D’Glass en la ciudad de Iquitos, 2020; el método utilizado ... -
Estrategias de marketing para incrementar las ventas en la empresa de servicios, distrito de Iquitos, 2021
Reategui Ojanama, Kaccia; Saavedra Jimenez, Anderson (Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2022)The objective of the research is to determine the Marketing strategies to increase sales in the service company of the Iquitos district, year 2021. The methodology used is descriptive, non-experimental, cross-sectional ... -
Gestión administrativa y su incidencia en la innovación en la empresa de lacteos "La Ternerita" - ciudad de Tarapoto, 2021
Villacorta Sánchez, Carlos Alberto (Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2022)The research entitled "Administrative Management and its Impact on Inno-vation in the La Ternerita dairy company, city of Tarapoto 2021", whose objective is: "To determine the impact of administrative management on the ... -
Gestión administrativa y su relación con la productividad laboral de los trabajadores de la Municipalidad Distrital de Punchana
Reategui Ojanama, Kaccia; Saavedra Jiménez, Anderson (Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2021)Determinar la relación de la gestión administrativa con la productividad laboral de los colaboradores de la Municipalidad Distrital de Punchana, 2020. El método de la investigación es de enfoque cuantitativo, es ... -
Gestión del conocimiento e innovación organizacional en docentes de la Universidad Nacional de la Amazonía Peruana filial Contamana 2021
Romero Labajos, Lessep (Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2022)The present study determined as an objective the relationship between knowledge management and organizational innovation in the teachers of the National University of the Peruvian Amazon - subsidiary Contamana 2021. Taking ... -
El proceso administrativo y el posicionamiento en el restaurant La Patrona Snack & Parrillas Iquitos 2020
Paucar Barbaran, Pablo Cesar; Mori Shapiama, Roxana (Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2021)The general objective of this research work is to determine the relationship that exists between the administrative process and positioning in the Restaurant La Patrona Snack & Parrillas, Iquitos-2020. The method used is ... -
Satisfacción del cliente en la agencia principal de Inversiones La Cruz de la ciudad de Iquitos, 2021
Linares Rojas, Juanita Deivi; Mejia Vasquez, Sandra Fiorella (Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2022)In the study presented, its objective was to identify the level of customer satisfaction in the main agency of Inversiones la Cruz of the city of Iquitos, 2022. Taking for an applied type of research, descriptive level and ...