Search
Now showing items 1-5 of 5
La comunicación oral en inglés en estudiantes de tercer grado de secundaria según tipo de gestión en instituciones educativas de la zona urbana de Punchana 2020
(Universidad Nacional de la Amazonía Peruana, 2022)
The objective of this study was to compare third year students’ listening & speaking skills in English in public and private secondary schools at the urban area of Punchana district 2020. The research type was comparative ...
Las canciones infantiles y las habilidades comunicativas en la enseñanza semipresencial en niños de cinco años de la Institución Educativa Inicial N° 752 Ramón Castilla, Caballococha 2022
(Universidad Nacional de la Amazonía Peruana, 2022)
This has been advanced with the intention of arguing the level of relationship between children's songs and communication skills in teaching blended study in five-year-old children of the Initial Educational Institution ...
La comunicación oral en inglés en estudiantes de segundo grado de secundaria en dos instituciones educativas de Maynas 2020
(Universidad Nacional de la Amazonía Peruana, 2022)
The objective of this research study was to compare second year students’ oral communication in English at a private and a public secondary schools in Maynas province 2020. The type of research was comparative, with field ...
Estrategias de canciones infantiles en la expresión oral en enseñanza remota en niños de cuatro años de la I.E.P. San Francisco de Asis, Iquitos 2021
(Universidad Nacional de la Amazonía Peruana, 2022)
Explain the influence of the application of the nursery rhymes strategy on oral expression in remote teaching in four-year-old children of the I.E.P. San Francisco de Asís, Iquitos, in 2021 was the main objective of the ...
El flipped learning en el mejoramiento de la expresión oral en inglés, en estudiantes de segundo grado de secundaria de la Institución Educativa Simón Bolívar, Iquitos 2019
(Universidad Nacional de la Amazonía Peruana, 2022)
The main objective of this research study was to assess the impact of a learner-training program based on Flipped Learning in order to improve second year students’ speaking skills in English at Simon Bolivar secondary ...