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Calidad en el servicio ofrecido por los operadores de telefonía móvil en la ciudad de Iquitos, 2019
(Universidad Nacional de la Amazonía Peruana, 2021)
The general objective of this research was to determine the quality of the service offered by mobile phone operators in the city of Iquitos, year 2019. Descriptive study and non-experimental design, for which a sample of ...
Programa de gestión ambiental para fortalecer la cultura ambiental de la institución educativa María Inmaculada del distrito de Requena, 2020
(Universidad Nacional de la Amazonía Peruana, 2021)
The present research had the general objective of proposing an environmental management program to strengthen the environmental culture of the María Inmaculada Educational Institution of the Requena District, 2020; opting ...
Satisfacción laboral en la Cooperativa de ahorro y crédito San José, año 2019
(Universidad Nacional de la Amazonía Peruana, 2021)
The objective is to describe job satisfaction in the San José Savings and Credit Cooperative of the city of Iquitos, year 2019. The method with a descriptive level research type and a quantitative approach, with a ...
Finanzas III
(Universidad Nacional de la Amazonía Peruana, 2021)
Los mercados financieros internacionales constituyen un sistema donde actores de distintos países comercializan instrumentos de inversión. Estos son principalmente, participantes en empresas y deuda.
Sobre el financiamiento ...
Calidad de servicio al cliente en la línea aérea Latam de la ciudad de Iquitos, año 2019
(Universidad Nacional de la Amazonía Peruana, 2021)
The objective of the research was to determine the characteristics of the quality of customer service in the LATAM airline of the city of Iquitos, year 2019. The methodology was quantitative, with a non-experimental research ...
Caracterización del usuario pasajero del servicio turístico terrestre Iquitos - Nauta, período 2019
(Universidad Nacional de la Amazonía Peruana, 2021)
The present research work aims to describe the characteristics of the passenger user of the tourist transport service Iquitos – Nauta, 2019 period. Used primary and secondary data collection, analysis and use of descriptive ...
Programa de gestión de residuos sólidos para fortalecer la cultura ambiental de la I.E. María Inmaculada, distrito de Requena, 2020
(Universidad Nacional de la Amazonía Peruana, 2021)
The general objective of this research was to propose a solid waste management program to strengthen the environmental culture of the I.E. María Inmaculada, Requena district, 2020; opting for a descriptive, propositional ...
Sistemas de control gerencial y productividad en las agencias de turismo de la ciudad de Yurimaguas 2020
(Universidad Nacional de la Amazonía Peruana, 2021)
The purpose of the research report was to determine the degree of relationship between the management of management control systems and productivity in the tourism agencies of the city of Yurimaguas, 2020; Being the ...
Factores que desalientan la formalización de los comerciantes de jugos de la 1era cuadra de la calle 9 de diciembre, mercado de Belén, Iquitos, periodo 2019
(Universidad Nacional de la Amazonía Peruana, 2021)
The general objective of the execution of this investigation was to determine what are the factors that discourage the formalization of Juice merchants on the 1st block of December 9th Street, Mercado Belén, Iquitos, period ...
Calidad de servicio de telefonía y su relación con la fidelización del cliente de la empresa Bitel Perú en la ciudad de Iquitos, año 2019
(Universidad Nacional de la Amazonía Peruana, 2021)
In this study entitled Telephony Service Quality and its relationship with the Customer Loyalty of the Bitel Peru company in the city of Iquitos, 2019, it was aimed at determining the relationship between the quality of ...