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Satisfacción de los usuarios del servicio de agua potable que brinda EPS Sedaloreto Sociedad Anónima, Iquitos mayo 2022
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2023)The research work satisfaction of the users of the water service provided by EPS SEDALORETO Sociedad Anónima, Iquitos May 2022, its main objective is to determine the degree of customer satisfaction with the drinking water ... -
Satisfacción del cliente en la agencia principal de Inversiones La Cruz de la ciudad de Iquitos, 2021
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2022)In the study presented, its objective was to identify the level of customer satisfaction in the main agency of Inversiones la Cruz of the city of Iquitos, 2022. Taking for an applied type of research, descriptive level and ... -
Satisfacción del socio y posicionamiento en la Cooperativa de Ahorro y Crédito LTDA mi Financiera, Iquitos, 2019
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2021)The objective of the research was to determine the relationship between the satisfaction of the member and the positioning in the Savings and Credit Cooperative My Financial the Iquitos, in the year 2019. The research ... -
Satisfacción del usuario externo de la farmacia Generix S.A.C. de la ciudad de Iquitos, noviembre 2021
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2022)User satisfaction is extremely important in any Institution or company, even more so in pharmacies, where in metropolitan Iquitos there are a large number of them and therefore great competition. The general objective of ... -
Satisfacción y desempeño laboral de los docentes de administración de la facultad de ciencias económicas y de negocios, Iquitos 2022
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2023)This research aimed to determine the relation between job satisfaction and job performance of professors of administration at the Faculty of Economics and Business, Iquitos 2022. The type of quantitative approach research ... -
Servicio de atención al cliente en la empresa constructora Celso EIRL año 2021
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2023)The objective of this research was to determine the customer service in the construction company Celso EIRL in 2021, the method used is quantitative, descriptive - non-correlational, the population and sample consisted of ... -
Servicio post venta y satisfacción del cliente en tiendas de ropa del distrito de Contamana 2022
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2023)The development of this thesis, sought to determine the relationship between after-sales service and customer satisfaction in clothing stores in the District of Contamana 2022. Being the type of applied study and ... -
Sistema de evaluación de personal por criterios y causas cuantificables de la empresa SERPET SAC en el 2015
(Universidad de la Amazonía Peruana, 2016)El trabajo de investigación que a continuación presentamos, SISTEMA DE EVALUACIÓN POR CRITERIOS Y CAUSAS CUANTIFICABLES EN LA EMPRESA SERPET SAC EN EL AÑO 2015, se desarrollo con la colaboración de la gerencia general de ... -
Sistema Integrado de Gestión Administrativa (SIGA) y procesos logísticos en la UGEL Palpa 2021
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2022)The objective of this research was to determine the relationship between the Integrated Administrative Management System (SIGA) and the logistics process at UGEL Palpa 2021, being an applied research with a non-experimental ... -
Tecnologías de la información y comunicación y gestión de procesos en el RENIEC Pucallpa 2022
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2023)The research project aimed to determine the relationship between information and communication technologies and process management in the RENIEC Pucallpa 2022, the type of study I took was applied, the level was descriptive ...