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Calidad de servicio y su relación con la satisfacción de los clientes de la Lavanderia Hoy Lavo Yo, Iquitos 2023
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2023)The study conducted at "Hoy Lavo Yo" Laundry in Iquitos in 2023 aimed to establish the connection between service quality and customer satisfaction. Employing a descriptive correlational method, a significant correlation ... -
Calidad de servicio y su relación con la satisfacción de los usuarios de la empresa Sedaloreto, Iquitos 2022
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2023)The purpose of this study was to determine the relationship between service quality and customer satisfaction for the company Sedaloreto, Iquitos 2022. The study population of the experiment is made up of 200 Sedaloreto ... -
Calidad del servicio al cliente en cevichería La Malokita de la ciudad de Iquitos, año 2021
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2022)The present investigation had as general objective to determine the characteristics of the quality of customer service in the Cevichería La Malokita in the city of Iquitos in the year 2021. The methodology was quantitative, ... -
Calidad del servicio del Hospedaje Entre Dos de la ciudad de Iquitos, abril 2022
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2023)The thesis Quality of the Lodging Service between two in the city of Iquitos, April 2022, has as its general objective to analyze the dimensions of the quality of service in the lodging between two in the city of Iquitos, ... -
Calidad del servicio percibido por los usuarios en la oficina administrativa del Seguro Social de Salud Red Asistencial Loreto periodo marzo 2021
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2021)El trabajo de investigación calidad del servicio percibido por los usuarios en la Oficina Administrativa del Seguro Social de Salud Red Asistencial Loreto periodo marzo 2021, tuvo como objetivo principal evaluar la calidad ... -
Calidad del servicio y fidelización de clientes en los agentes caja Maynas distrito de Iquitos julio 2022
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2023)The investigation Quality of Service and Customer Loyalty in the Agents of the Maynas Municipal Savings and Credit Fund of the District of Iquitos July 2022, was to determine the relationship between the quality of service ... -
Calidad del servicio y la satisfacción del cliente en el restaurante Huasai 2022
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2023)The purpose of the research is to determine the relationship between service quality and customer satisfaction in the Huasai restaurant in 2022 in order to improve customer satisfaction in the city of Iquitos in 2021. The ... -
Calidad del servicio y satisfacción del cliente externo de la Caja Municipal de Ahorro y Crédito Piura agencia Iquitos mayo 2020
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2022)The research work entitled Quality of Service and External Customer Satisfaction of de Municipal Savings and Credit Fund Piura Agency Iquitos, May, 2020 and, aims to determine the relationship between the quality of the ... -
Calidad del servicio y satisfacción del cliente externo de las oficinas especiales 2 del Banco de la Nación en la ciudad de Iquitos mayo 2020
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2021)The research work Quality of Service and External Customer Satisfaction of the Special Offices 2 Bank of the Iquitos Nation, May 2020, had as its main objective to determine the relationship between the quality of the ... -
Calidad del servicio y satisfacción del cliente externo de Loreto Distribuciones SAC Iquitos diciembre 2020
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2022)The main objective of the research work Quality of Service and External Customer Satisfaction of Loreto Distributions SAC Iquitos, December 2020, was to determine the relationship between the Quality of Service and the ... -
Calidad del servicio y su influencia en la satisfacción de los clientes de Inversiones y Servicios Magia - Iquitos, año 2021
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2022)The main objective of the study is to determine the relationship between the two. The quality of the service and its impact on customer satisfaction of magic of investment and service - Iquitos, 2021, therefore, belongs ... -
Calidad del servicio y su influencia en la satisfacción del cliente en el Banco de Crédito del Perú BCP, Iquitos - 2021
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2021)The general objective of this research work is to determine how the quality of the service influences customer satisfaction at Credit Bank of Peru BCP, Iquitos agency - 2021, the method used is Quantitative, Descriptive - ... -
Calidad en el servicio ofrecido por los operadores de telefonía móvil en la ciudad de Iquitos, 2019
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2021)The general objective of this research was to determine the quality of the service offered by mobile phone operators in the city of Iquitos, year 2019. Descriptive study and non-experimental design, for which a sample of ... -
Capacidad emprendedora y desarrollo empresarial de las micro y pequeñas empresas de la ciudad de Iquitos 2022
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2022)The general objective of the research was to determine the relationship between entrepreneurial capacity and business development of micro and small businesses in the city of Iquitos, 2022, then the study was of an applied ... -
Caracterización de la calidad del servicio y la imagen institucional de la Municipalidad Provincial de Requena, 2018
(Universidad Nacional de la Amazonía Peruana, 2019)La tesis se desarrolló en la Municipalidad Provincial de Requena, distrito del mismo nombre, en el presente año, el mismo se encuentra en las líneas de investigación de la Escuela Profesional de Administración de la ... -
Características que describen los conflictos en los diferentes niveles de gestión administrativa de la UGEL en la ciudad de Requena, 2020
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2021)The objective of this study is to describe four indicators of conflicts, such as: causes of conflicts, indicators of conflicts, types of supervision that generate conflicts and strategies to minimize conflicts, considering ... -
Clima laboral y su influencia en la productividad de los colaboradores de la franquicia Cisesa Iquitos – 2019
(Universidad Nacional de la Amazonía Peruana, 2020)Para el presente trabajo de investigación tiene como objetivo general determinar la influencia del clima laboral en la productividad de los colaboradores de la Franquicia Cisesa Iquitos 2019, el método utilizado es de ... -
Clima motivacional y desempeño laboral en la Municipalidad Provincial de Ucayali Contamana 2022
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2023)The objective of the research was to determine the relationship between the motivational climate and work performance, with an applied study and nonexperimental design, whose population and study sample was 92 ... -
Clima Organizacional y desempeño laboral de los colaboradores de la empresa Electro Oriente, año 2021
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2022)The objeive of this research is to determine the relationship of the organzatinal climate with job performance in Electro Oriente, year 2021, thtype of quantitative, non-experimental, descriptive and correlational research ... -
Clima organizacional y desempeño laboral de los colaboradores del área de administración de Electro Oriente, Iquitos 2023
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2023)As a general objective of this research work we have "Determine how the organizational climate is related to the work performance of employees in the administration area of Electro Oriente, Iquitos 2023." It is also ...