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Actividad turística y su relación con el impacto cultural en la ciudad de Nauta, 2022
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2023)The general objective is to establish if there is a positive and notable connection between tourist activity and the cultural impact in the city of Nauta, using a method with a quantitative approach; The most important ... -
Análisis de las estrategias empresariales del sector panificador en la ciudad de Iquitos, periodo 2019
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2021)The purpose of the research was to study the business strategies applied by the bakery sector in the city of Iquitos. The general problem is, How competitive are the business strategies of the bakery sector in the City of ... -
Análisis de marketing turístico para el desarrollo de las empresas de turismo en la localidad de Picuro Yacu - año 2016
(Universidad de la Amazonía Peruana, 2017)La tesis de investigación desarrollada está circunscrita al “ANÁLISIS DE MARKETING TURÍSTICO PARA EL DESARROLLO DE LAS EMPRESAS DE TURISMO EN LA LOCALIDAD DE PICURO YACU - AÑO 2016” que, consiste en hacer el análisis ... -
Análisis del potencial exportable de la Asociación de Manejo de Bosques Naturales Esperanza (AMBNE) para la venta del aceite de aguaje (Mauritia flexuosa) en el mercado europeo, 2022
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2022)For this research, the objective was to analyze the exportable potential of AMBNE for the sale of Aguaje oil in the European market in the year 2022, the methodology used is a quantitative approach, not cross-sectional, ... -
Análisis del sistema de intermediación de financiera confianza, del departamento de Loreto, periodo 2017 - 2021
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2023)The objective is to characterize the financial intermediation system of Financiera Confianza, of the Department of Loreto, period 2017-2021. The type of research is descriptive level and quantitative approach, with ... -
Brecha digital y calidad de servicio en el módulo de atención al ciudadano sede Iquitos, 2023
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2023)The objective of this research is to determine the relationship between the digital divide and quality of service in the citizen service module, Iquitos 2023; whose method is descriptive, we will take into account that ... -
Calidad de atención y satisfacción del usuario de la Drogueria Roan, Iquitos 2022
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2023)Our detailed work maintains as its primary objective to determine the link between the quality of care and the user satisfaction of the Roana de Iquitos pharmacies in the year 2022. Depending on the research area or the ... -
Calidad de servicio percibida por los clientes de la empresa de transportes y servicios Doam, Iquitos 2022
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2023)The objective of this study is to determine how well the clients of the transport and services company Doam E.I.R.L., Iquitos, 2022 feel that their experience was; The type of research with a quantitative and descriptive ... -
La calidad de servicio y el valor percibido por los clientes de la empresa Motoservicio Barreto EIRL
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2020)La presente investigación, “La calidad de servicio y el valor percibido, por los clientes de la empresa Motoservicio Barreto Eirl”, tiene como objetivo; conocer y mejorar la calidad de servicio, ante el valor percibido por ... -
Calidad de servicio y fidelización de los clientes de Mezclas Restobar, Iquitos 2022
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2023)The objective of this research was to determine the relationship between the quality of service and the loyalty of the clients of Mescals Restobar, Iquitos 2022, the quantitative level was used, non-experimental design, ... -
Calidad de servicio y satisfacción de los clientes de la empresa Bitel, Iquitos 2023
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2024)The current research focuses on determining the relationship between service quality and customer satisfaction at Bitel company, Iquitos 2023, using a descriptive correlational method. To achieve this, a detailed analysis ... -
Calidad de servicio y satisfacción de los clientes de la empresa Star Motor Selva E.I.R.L. Iquitos 2022
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2023)The purpose of this work is to investigate the relationship between service quality and customer satisfaction at Star Motor Selva, an Iquitos 2022 spare parts distributor. It has a quantitative approach and a non-experimental ... -
Calidad de servicio y satisfacción de los clientes de la pollería El Caribeño Iquitos 2024
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2025)This study was responsible for determining the relational aspect between Service Quality and Customer Satisfaction at Pollería el Caribeño, Iquitos 2024; employing a quantitative descriptive design that avoids experimental ... -
Calidad de servicio y satisfacción de los clientes en el área de ventas de la empresa Credivargas – Iquitos, 2019
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2020)La presente investigación es de tipo descriptiva de enfoque cualitativa, diseño no experimental, cuyo objetivo general es determinar la relación entre la calidad de servicio y satisfacción del cliente de Iquitos, 2019. ... -
Calidad de servicio y satisfacción del cliente de la Empresa de Telefonía Macga, Iquitos 2022
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2023)The objective of this research is to determine the relationship between the quality of service and customer satisfaction in the telephone company MACGA, Iquitos 2022. The type of correlational descriptive research was used, ... -
Calidad de servicio y satisfacción del cliente de la empresa transportes Los Goyos EIRL, Punchana 2023
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2023)The objective of this 2023 research was to establish the relationship between outstanding service quality and user satisfaction in the transportation company "Los Goyos." The research adopted a quantitative approach, ... -
Calidad de servicio y satisfacción del cliente en Intensas Salón y Spa Iquitos, 2023
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2024)The purpose of this study was to examine the relationship between service quality and customer satisfaction at Intensas Salon & Spa during the year 2023. The study population consisted of 40 users who utilized the customer ... -
Calidad de servicio y satisfacción del cliente en la empresa Paradise Green Club Iquitos, 2023
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2023)The main objective of the investigation was to know how the company Paradise Green Club, Iquitos 2023, related customer satisfaction with the quality of service. It is descriptive, uses a quantitative and correlational ... -
Calidad de servicio y su influencia en las ventas en tienda Credivargas de la ciudad de Iquitos 2021
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2022)The objective of this research was to analyze the influence of the quality of service on sales in the Credivargas store in the city of Iquitos 2021, the type of descriptive - correlational, non-experimental and cross-sectional ... -
Calidad de servicio y su relación con la satisfacción de los clientes de la Lavanderia Hoy Lavo Yo, Iquitos 2023
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2023)The study conducted at "Hoy Lavo Yo" Laundry in Iquitos in 2023 aimed to establish the connection between service quality and customer satisfaction. Employing a descriptive correlational method, a significant correlation ...