Browsing Facultad de Ciencias Económicas y de Negocios by Subject "Satisfacción del cliente"
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El e-commerce y la satisfacción del cliente del e-marketplace linio en el comercio internacional en el distrito de Iquitos 2023
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2023)The objective of the research was to determine the relationship between e commerce and customer satisfaction of the Linio e-marketplace in international trade in the district of Iquitos - 2023, where an applied type study ... -
Estrategia de marketing para incrementar las ventas en la empresa aromatizantes Aroma’x, Iquitos, 2022
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2023)The main objective of this study is to know how the marketing mix strategies of the company Aromatizantes Aroma'X, Iquitos 2022 are related to their sales. This research is descriptive correlational with a quantitative ... -
Estrategia de servicio y fidelización de clientes en la empresa Agropecuario Campo Verde S.A., Coronel Portillo 2023
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2023)The present final report was to determine the relationship between the service strategy and customer loyalty in the company Agropecuario Campo Verde S.A., Coronel Portillo 2023, opting for an applied study with a ... -
Estudio de gustos y preferencias de los consumidores en el Puerto Turístico de Bellavista Nanay, período 2019
(Universidad Nacional de la Amazonía Peruana, 2019)La investigación tiene como objetivo analizar los gustos y preferencias de los consumidores que visitan el puerto turístico de Bellavista Nanay, periodo 2019, a fin de proveer información relevante que permita a las empresas ... -
Factores que influyen en la lealtad del cliente del chifa Fast Food Iquitos 2022
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2023)The purpose of this thesis project was to identify the factors that have the greatest influence on customer loyalty of Chifa - Fast Food, Iquitos 2022, opting for a basic study, descriptive and explanatory level, ... -
Gestión de calidad y su relación con la satisfacción del cliente de los servicios turísticos, Iquitos 2023
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2023)The research conducted in Iquitos in 2023 aims to establish the link between quality management and customer satisfaction in tourism services. A descriptive correlational approach is used with a quantitative focus, where ... -
Hospitalidad y fidelización del cliente en el alojamiento Boulevard 251 Riverside Apartments, 2022
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2023)The objective of the research was to determine the relationship between hospitality and customer loyalty in the Boulevard 251 Riverside Apartments, 2022 accommodation, an applied type of study was chosen, descriptive - ... -
Informe técnico de experiencia profesional realizado en el área de atención al cliente de la EPS Sedaloreto S.A.;
(Universidad Nacional de la Amazonía Peruana, 2010)Describe y propone soluciones a los problemas encontrados en el desempeño de las funciones en el área, para contribuir con el logro de los objetivos de la empresa. Determina la utilización de los recursos humanos, materiales, ... -
Investigación de mercados ii
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2016)El trabajo de investigación sobre investigación de mercado demuestra la importancia de esta disciplina en el mundo empresarial actual y cómo su correcta aplicación puede proporcionar una ventaja competitiva, aumentar la ... -
Marketing digital y su relación con la captación de clientes en la empresa de transporte de carga Marvisur, Iquitos, año 2023
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2023)This research study aims to determine the relationship between digital marketing and its influence on customer acquisition of the cargo transport company Marvisur, in order to suggest digital marketing strategies to increase ... -
Percepción de la calidad del servicio al cliente del parque cementerio Jardines del Edén Iquitos junio 2022
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2023)The research perception of the quality of customer service of the Gardens the Eden de Iquitos cemetery park as of June 2022, aims to analyze the quality of service perceived by customers of the Gardens the Eden Iquitos ... -
Plan de marketing para la venta de artesanías de chambira de la empresa Baraka, Iquitos 2020
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2022)The general objective of this research was to design a marketing plan to promote the sale of chambira handicrafts from the company Baraka, Iquitos 2020, being an applied study with a descriptive design, the population, ... -
Protocolos de bioseguridad y satisfacción del cliente en el Hotel Europa, 2021
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2023)The objective of this thesis is to determine the relationship between the biosafety protocol and customer satisfaction at the Hotel Europa, 2021, I chose to be of an applied type, correlational descriptive level and ... -
La relación entre control interno y eficiencia operativa en la empresa Bitel en Iquitos, año 2022
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2023)This study explored the relationship between the implementation of the internal control system and operational efficiency at Bitel Iquitos in the year 2022. Using a quantitative approach with a sample size of 53 administrative ... -
Relación entre la satisfacción y la lealtad de los clientes de la empresa comercial Julca, Iquitos 2022
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2023)This research sought to determine the type of relationship that exists between customer satisfaction and loyalty in the Julca EIRL company in the city of Iquitos. For this purpose, a non-experimental investigation of ... -
Satisfacción de los servicios brindados por la Sunat en los contadores públicos de la ciudad de Iquitos, año 2021
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2022)The objective of this study was aimed at identifying how the services provided by the tax administration are perceived, taking into account the orientation, electronic notifications and the declaration and payment processes ... -
Satisfacción de los usuarios del servicio de agua potable que brinda EPS Sedaloreto Sociedad Anónima, Iquitos mayo 2022
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2023)The research work satisfaction of the users of the water service provided by EPS SEDALORETO Sociedad Anónima, Iquitos May 2022, its main objective is to determine the degree of customer satisfaction with the drinking water ... -
Satisfacción del cliente en la agencia principal de Inversiones La Cruz de la ciudad de Iquitos, 2021
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2022)In the study presented, its objective was to identify the level of customer satisfaction in the main agency of Inversiones la Cruz of the city of Iquitos, 2022. Taking for an applied type of research, descriptive level and ... -
Satisfacción del usuario externo de la farmacia Generix S.A.C. de la ciudad de Iquitos, noviembre 2021
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2022)User satisfaction is extremely important in any Institution or company, even more so in pharmacies, where in metropolitan Iquitos there are a large number of them and therefore great competition. The general objective of ... -
Servicio de atención al cliente en la empresa constructora Celso EIRL año 2021
(Universidad Nacional de la Amazonía PeruanaPE, 2023)The objective of this research was to determine the customer service in the construction company Celso EIRL in 2021, the method used is quantitative, descriptive - non-correlational, the population and sample consisted of ...